25 Nisan 2012 Çarşamba

13 Ocak 2009 tarihli Denetim Raporundan alıntılar

-Haziran 2008 tarihinde gelinmesi gereken seviyenin gerisinde bulunulduğu,
-Eylül ayı toplantısında inşaat firması temsilcilerinin yönetimde görevlendirilmelerinin ve Site Müdürünün de aynı anlayışla inşaat firması temsilcileri arasından belirlenmesindeki amacın, söz
 konusu sorunların bir an önce giderilmesi beklentilerinden kaynaklandığı,
-Yönetimin (özellikle Site Müdürünün) bilgilendirme konusunda isteksiz davranması, hatta sorulduğunda cevap vermek yerine sorunları zamana yayıcı ifadeler kullanılması iş veren durumundaki daire malikleri üzerindeki tereddütlerin giderek artmasına neden olduğu,
-Bu nedenle 3ncü Genel Kurul Toplantısında Yönetime(Site Müdürü dahil) ilişkin değerlendirme yapılması konusunun ve Denetim Kurulu tarafından taslak olarak hazırlanan Site Müdürü Görev ve Sorumluluklarının gündem maddesi olarak ele alınmasında yarar olacağı,
-Site Yönetim Planı güncellenmelidir.
-2nci Genel Kurul Toplantı Tutanağında da yer alan ve Site Md.nün hazırlaması gereken ; Yönetim Planının güncellenmesi  ve  çalışanların görev tanımları / sorumlulukları ve site için gerekli diğer dokümanların hazırlanmadığı tespit edilmiştir.
-Site yaşamının uyum içinde olması  amacı ile çalışanlarının yetki ve sorumluluklarının tanımlanması buna karşılık daire maliklerinin uyması gereken kuralların yazılı hale getirilmesi,
-Geniş arazisi , 354 konutunda yaşayanları , çalışanları ve sosyal tesisleri ile; Neveser Sitesinde  toplum psikolojisinin  duruma hakim olması yerine,  ortak aklın kullanılmasının ve bunun da markalaşmış sitelerde olduğu gibi yazılı kurallar haline getirilmesinin,
-Yönetimin bir sonraki yönetime devredeceği dokümanlar ( 1- Daire sahipleri isim listeleri+Tapu örnekleri+Yönetimdeki iletişim bilgileri, 2- Site yönetimine ait defterler, yazışmalar, 3- Site yönetimine ait banka hesap ekstreleri + ödeme talimatlarının suretleri, 4- Kadrolu elemanlara ait SSK işe giriş, prim ve ücret tabloları + ödeme belgeleri, 5- Son genel kuruldan bugüne; teknik, idari ve hukuki olarak gerçekleştirilen hizmetler ve bunlara dair sözleşme+ ödeme belgesi örnekleri, 6- Planlanan hizmetler ve bütçesi, 7- Tamamlanamayan hizmetler ve gerekçeleri, 8- Site aidatlarını ve demirbaş giderlerini ödemeyenlere ait liste, 9- Başlatılan hukuki işlemlere dair özet dosya , 10- inşaata ait dokümanlar (projeler vb., daha sonra ortaya çıkabilecek bakım onarım faaiyetleri sırasında ihtiyaç duyulacak teknik dokümanlar vb.)  hakkında Genel kurula bilgi verilmelidir,
-Site Yönetimi altında çalışan ücretlilerinin Kıdem Tazminatlarına ilişkin fon oluşturulması,
-Gecikme cezalarının ödenmesi için Yüklenici Firma nezdinde çalışma başlatılmalı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder