-25 Ocak 2009 tarihinde icra edilen Olağan 3.Genel Kurul Toplantısından önceki dönemde yönetimde bulunan (aynı zamanda yüklenicinin de çalışanları olan) eski başkan ve üyelerin yönetimde kalma istekleri uygun bulunmamış ve yönetim site sakinleri arasından seçilmiştir. İlk
olarak bir aylık geçici bir yönetim oluşturulmuş ve 01 Mart 2009 tarihinde Olağanüstü 4.Genel Kurul yapılarak yönetime nihai şekli verilmiştir.
-Eski yönetimin yeni yönetime devir teslim anlamında hiçbir doküman/demirbaş teslim etmediği, kat maliklerine ait iletişim bilgileri başta olmak üzere site ile ilgili dokümanlar, arızalara müdahale edilebilmesi için gerekli olan kilitli bölümlerin anahtarları, ortak alanlardaki sistemlerin garanti belgeleri ve bakım sözleşmeleri vb. evrakların verilmesinden imtina edildiği tespit edilmiştir.
-Mevcut Yönetim Planını güncelleme çalışmalarına başlanmalıdır
-Site yönetimi için hazırlanması gerekli olan dokümanlar EK-G’de listelenmiştir. 354 Kat malikinin bulunduğu sitemizde gerek yönetim anlamında gerekse komşuluk ilişkilerinin mümkün olabildiğince yazılı metinler haline getirilmesi, çıkabilecek sorunlar için ön alınmasını sağlayacaktır. Bu konuda komşularımızın da katkıları ile ortak yaşamı kolaylaştırıcı dokümanlar kısa sürede hazırlanmalıdır.
-Yönetim için satın alınan her türlü malzemenin (yazılım dâhil bilgisayar, masa, koltuk, sandalye vb.) bir sonraki yönetime devir teslimi için listeler (Demirbaş listesi/defteri vb.) geliştirilmelidir. Benzer şekilde bir önceki yönetimden alınması gerekli varlıklar da listelenmelidir (bu konuda eski harcama listeleri esas alınmalıdır).
Yönetime ait evrakların muhafazası, gelen-giden evrak kayıt defterleri vb. ilişkin tedbirler geliştirilmelidir.
-Site sakinlerinin yönetim ve denetim kurullarının çalışmaları ile aidat vb. durumlarını internet ortamından takip etmesi sağlanmalıdır
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder